۳ پاسخ

عزیزم تو ک شیر خودت میدادی

اگه ۳۰ تا درست میکنی میبینی کمه بازم میخواد ۶۰ تا درست کن
تا دو ساعت میشه نگه داشت

۳۰ تا ،فعلا با ۳۰ شروع کن،کم کم دیدی بازم میخواد براش ۶۰ تا درست کن،اما اگه همشو نخورد اصلا به زور نده.کم کم میشه ۶۰ تا.بعدش آروغشو میگیری ۱۵ دقیقه عمود نگه میداری که رفلاکسی نشه،بعد میتونی بزاری سر جاش❤️☺️

سوال های مرتبط

مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی