اگه آسانسور دارین که مشکلی نیس فقط پله زیاد بالا پایین نباید بری
بعدشم همش خونه اونا نمیری که صب تا شب
دوروز اول استراحتت بکن بعد کارای عادی میتونی انجام بدی
بگه ویروس اسهال استفراق گرفتم یا کرونا
نمیتونی خونه مادرت بری؟
خودتو بزن به مریضی بگو سرما خوردم حالم بده😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.