لطفا راهنمایی کنین کس هایی ای یو ای کردن

تصویر
۳ پاسخ

اگه آسانسور دارین که مشکلی نیس فقط پله زیاد بالا پایین نباید بری
بعدشم همش خونه اونا نمیری که صب تا شب
دوروز اول استراحتت بکن بعد کارای عادی میتونی انجام بدی

بگه ویروس اسهال استفراق گرفتم یا کرونا

نمیتونی خونه مادرت بری؟
خودتو بزن به مریضی بگو سرما خوردم حالم بده😂

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری