سلام خانوما ازکجا بفهمیم نشتی کیسه آب داریم؟

۶ پاسخ

از داروخانه تست امینو بگیر تست کن مشخص میشه ولی اکثردکترامیگن پدبزارسرفه کن

من داشتم پارسال با ترشح اشتباه گرفتم لباس زیرت همیشه خیس میشه ولی رنگ و بو نداره یه حالت نمناک شدید، زیادم باشه یهو زیر دلت خالی میشه ترشح از ادم میاد متوجه نمیشی معمولا

اول ی شورت بپوش ی نوار بزار از صبح تا عصر بزار پد باشه در نیار اگ نشتی داشته باشی خیس خیس میشه پد مطمعن ترین راهش تست امینوشوره برو بیمارستان تست میگیرن مثل بیبی چکه منفی و مثبت نشون میده همونجا میگن ک نشتی داری یا ن یاکه بری سونو اونجا اندازه میگیرن خیالت راحت میشه

تست امینیوشور هست بیمارستان انجام میدن. اون کاغذ رو میزنن به ترشحات واژنت

اگ سرفه یا عطسه بزنی اب ازت بزنه بیرون نشتیه

سوال منم هست 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️نگرانی های ما مامانا تمومی نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۱۰ ماهگی
مامان رادوین‌والوین مامان رادوین‌والوین ۲ ماهگی