پسرمن 3750 بدنیا اومد شش ماهگی 6900بود بهداشت گفت بده رشد نکرده بردم پیش فوق تخصص اطفال گفت خوبه بچه ریز جثه اس نباید بخوای چاقش کنی مهم اینه که سالم باشه غذای سالم بخوره
شیرخشکشو عوض کن خب بهش نمیفته
منم دخترم با وزن ۲۶۰۰ به دنیا اومد چهارماهگی واکسن بردم چند روز پیش ۵۷۰۰کیلو بود بهداشت گفت کمه ببر متخصص حالا میخاد فردا ببرم 😟😟
خیلی هم خوبه غلط کرده گفته کمه... مهم سالم بودنشه و هر بچه با بچه دیگه فرق داره همه که نباید مثل هم باشن
عزیزم ببر دکتر خوب بهش بگو مکمل بهش بده شیرش عوض کنه
عزیزم دختر من با وزن ۳۰۸۰ ۶ ماهگی ۶۲۰۰ بود اصلا نگران نباش
کلا جثه و مدل بچه ها با هم فرق داره
ان شاالله بهش غذا هم ک بدی بهتر میشه رشدش
عزیزم ببرش دکتر معاینه میکنه هم از نظر ملاج ها و دور سر و هم بقیه چیزا که خیالت راحت بشه از نگرانی دربیای
نه خوبه
بهداشت غلط کرد
مهم نظر دکترشه عزیزم
اصلا نگران نباش
دختر دوستم تو ۱۱ ماهگی ۶ کیلو بود
بازم خوبه دخترت یکم کم داره ببر دکتر چکاپ بشه
اونم برد چکاپ بهش یه روغن داد و قطره هاش عوض کرد انگار قطره های بهداشت میداده قبلا
دورسر بدو تولد چند بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.