۳ پاسخ

من اپتامیل میدم راضیم ازش‌بچه اولم هم همونو می‌خورد

نان کامفورت ضدنفخ و رژیمیه سبکه
پرونوترا هم پروتئین بیشتر اهن بالاتر سنگین تره

من برای بچه اولم نان دادم خیلی سنگین بود براش ۱۴روز شکمش کار نکرد عوض کردم ببلاک بهش دادن خوب شد

سوال های مرتبط