۵ پاسخ

میذارم تو یخچال هر وقت خواستم بدم یکم میذارم بیرون که خیلی سرد نباشه بعد میدم بهش

بیرون میذارم

من براش بطری نی دارگرفتم میریزم توی اون وقتی اب بخواد درمیارم یکم میزارم بیرون بعدمیدم بش

من بیرون میزارم

بیرون

سوال های مرتبط