عزیزم پریودشدی؟؟
اره منم خیلی داغون میشم
من که داغونم
گناه داریم دیگه😭😭😭
اره عزیزم من چهارسال اقدام بودم واقعا روز پریودم ک میشد عزا میگرفتم تا چند روز انقدر گریه میکردم البته کلا کارم گریه بود ک چرا نمیشه 🥲🥹
دقیقا منم همینطورم:)
منم ناراحت میشم ولی باز پریود شدن بهتر از نشدنه
من جلو همسرم اصلا هیچ واکنشی نشون نمیدم که اونم ناراحت نشه ولی وقتی که میره سرکار یا بیرون میشینم سیری گریههههه میکنم 🥲
من ناراحت میشم افسرده و داغون
منم با صدای بلندگریه میکنم...چندماهه اقدامی؟
من بشدت عصبانی میشم بغض میکنم سعی میکنم خوب باشم
منم ناراحت میشم ولی نه تا حد گریه🤭
نه شما دیگه خیلی نی نی میخواید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.