۵ پاسخ

من ک دارم استفاده میکنم راضی ام

روروئک نباشه منننننن نمیتونم تا دستشویی برم

چرا بد باشه خیلی هم عالیه
برا این میگن بده که زود بذاری
توسن بچه شما که کمر و گردنش سفت شده هیچ مشکلی نداره

وای عالیه روروئک به خدا
شده عصای دستم🤗

من خیلی راضیم روروئک نباشه دستشویی هم نمیتونم برم

سوال های مرتبط