گوشت قرمز چجوری باید بدم ب یزدان

۳ پاسخ

من تیکه کوچیک‌میکنم‌میپزم با اب.
بعد اخرای پختش بهش جوپرک اضافه میکنمو میکس میکنم
میشه حلیم
خیلیم پسرم دوس داره.

تو غذاش بریز میکس کن قشنک
زود نیست از الان؟

چرخکرده البته من همینجوری لهش میکنم تو غذاش

سوال های مرتبط

مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان ایرِن💚🤍❤️ مامان ایرِن💚🤍❤️ ۱۲ ماهگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی