۵ پاسخ

پسر منم خیلی میخوره از چایی و آب و هندوانه و طالبی و

هوا گرمه عزیزم ورجه ووجه میکنه تشنه میشه
سعی کن تو طول روز بهش هندونه اینا بدی که عطشش رفع شه آبم یه ذره کمتر میخوره

تشنه میشه انفاقا باید همین مقدار بخورن مناسب ماهشه

دختر منم خیلی آب میخوره عزیزم
بنظرم ک هیچ مشکلی نداره خیلیم براشون خوبه

نمیدونم ولی زیاده فک کنم

سوال های مرتبط

مامان آیسان مرامی مامان آیسان مرامی ۱۶ ماهگی
مامان آیسان مرامی مامان آیسان مرامی ۱۶ ماهگی