ما حق نفس کشیدن جراغ روشن کردن موقع خوابش نداریم
شیر شب هنوز قطع نشده
زورگوئه نمیذاره غذا بدم خودش بخوره اونم چیزی نمیره تو شکمش
مثل دختر من
از چه لحاظ؟؟
پسرر من از همه لحاظ اذیتم میخوره
خوابیدن .
خوردن
نق زدن
دارو خوردن
همههههه چی
بچه س دیگه خداروشکر سالمن و شیطون
میگن بچه شیطونی نکنه مریضه
راهی پیدا کردی خواهر ب مام بگو
همه همینیم من که روانی شدم
فقط باید تحمل کنیم تنها راه چاره 🤪🤪
شکر خدا دعا بارون که هممون مث همیم😂
چیکار می کنه مثلا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.