استرس نگیر بهش میخوره خراب باشه برو آزمایش
اینی ک میگی مثبت بنظرم خرابه
وایییی منم دقیقا همینطوری شدممممم
دوتا بیبی چکم مثبت شد دوتای بعدی منفی
لکه قهوه ای اومد ازم چند بارم درد پریود داشتم نشدم
جواب ازمایشمم منفی بود🥲
اره حتما
احتمالا لکه به خاطر لانه گزینی بوده
حتما یه آزمایش بده
برو ازمایش بده دیگه
اگهمون پنج دیقه اول هاله افتاده بروازمایش
اره برو
اره برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.