برای شیرین کردن فرنی از چیا استفاده میکنید؟

۹ پاسخ

دکتر دختر من گفت اگه بدون شیرین کردن نخورد ی نبات سفید تو اب حل کن اندازه چند قطره بریز داخل فرنی و حریره بادومش

من از خرما
و شیره توت و انگور

سیب یاموز یا یه کم نبات سفید

من نبات استفاده میکنم

خرما موز نبات

موز خرما نبات شکر

موز خرما سیب

نبات سفید اندازه یک نخ نخود
بعضی وقتا موز میزنم توفرنیش شیرین میشه

شکر دیگ

سوال های مرتبط

مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی