۲ پاسخ

وای دقیقاااا منم اینطوری ام طاق باز میخوابم لگنم قفل میکنه شوهرم کمک میکنه جابه‌جا میشم زایمانم طبیعی بود

اگ زایمانت طبیعی بوده باشه جای نگرانی نیست طبیعیه
من ک یه شب طاق باز خواب بودم بچم شب گریه میکرد قفل شده بودم نمیتونستم تکون بخورم فک کردم از کمر فلج شدم 🤣یکم تقلا کردم تا بلند شدم

سوال های مرتبط