عکس نینیو بزار جنسیتشو حدس بزنم
ایشالا توام با خبرای خوب بیای ،منم الان رفتم خیالم راحت شد
ب سلامتی عزیزمممم 🫠🥹🥹
انشالله سالم باشهو جنسیتی ک دوس داری
اووخوداا چ لحظه خوبییی.. الان میری میبینیش😍😍
بسلامتی عزیزم انشالله باخبر خوش بیایی🥰
یادش بخیر😕😂
من هر کار کردم بیدار نشد 😂 کاکائو. ابمیوه. بستنی
آن تی بمن گفت ۱۲هفته بیا
ولی نگفت چی بخور یا نخور
سونو شکمی شدین یا واژینال!؟؟
سونو انتی برا چیه کی هست
گاهی کمر درد و دل درد دارم و ترشح زیاد داشتم ک کم شده همش احساس پریودی دارم. اقدام نبودم و رابطه محافظت شده بوده فقط ببخشید چند دقیقه اول بدون کان بودیم از پیشاب میترسم
تقریبا چهار روز تاخیر داشتم و سه تا بی بی چک زدم همه منفی
بنظرت حاملم ؟ اصلا شرایطش رو ندارم بچها اگه میشه راهنمایی کنید
راستی درد سینه هم داشتم ک امروز تموم شد ینی خیلی خیلی کمتر شده
قبل از اخرین رابطمون قرص اورژانسی خوردم ممکنه از اون یاشه
احتمالی میگه بهت یان؟
خداااای من😍😍😍😍 منم ساعت ۵ نوبت دارم❤️😍😍
فقط بستنی وانیلی جوابه 🤤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.