خانوما سونو واژینال تو هفته 6 ضرر داره؟

۶ پاسخ

نه گلم خیالت راحت من شیش هفته و س روز رفتم
قلبش هم مشخص شد

من دو هفته پنجم با هفته هفتم سنو واژینال انجام دادم ضرر هم نداشت

دکتر ب من گفت برات نوشتم ولی بهتره انجام ندی صبر کن یکبارگی برای سونو قلب بیا

ن عزیزم

با خودته به من داد نرفتم یه هفته دیر تر رفتم ترسیدم خطرناک باشه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان .....❤ مامان .....❤ ۲ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فندق🤗 مامان فندق🤗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هستی مامان هستی هفته هشتم بارداری