نه گلم خیالت راحت من شیش هفته و س روز رفتم
قلبش هم مشخص شد
من دو هفته پنجم با هفته هفتم سنو واژینال انجام دادم ضرر هم نداشت
دکتر ب من گفت برات نوشتم ولی بهتره انجام ندی صبر کن یکبارگی برای سونو قلب بیا
ن عزیزم
با خودته به من داد نرفتم یه هفته دیر تر رفتم ترسیدم خطرناک باشه
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.