۶ پاسخ

درد 42 هفته میگیره نه 38

من 39هفته و ۳روز نوبت داده بهم

معمولا شکم اولو دیرتر سزارین میکنن دکتر منم گفت ۳۸ به بعد هنوزم بهم نامه نداد طبق گفته خودش ۵ روز قبل عمل میده

به منم گفته ۳۹هفته۱روز سزارینت میکنم به نظره منم دیرررررره😩

منم شکم اول۳۸هفته و۶روز زایمان کردم با اینکه دکترم گفت بچت نسبت به اندامت درشته

نه زمان خوبی گفته

سوال های مرتبط