درد 42 هفته میگیره نه 38
من 39هفته و ۳روز نوبت داده بهم
معمولا شکم اولو دیرتر سزارین میکنن دکتر منم گفت ۳۸ به بعد هنوزم بهم نامه نداد طبق گفته خودش ۵ روز قبل عمل میده
به منم گفته ۳۹هفته۱روز سزارینت میکنم به نظره منم دیرررررره😩
منم شکم اول۳۸هفته و۶روز زایمان کردم با اینکه دکترم گفت بچت نسبت به اندامت درشته
نه زمان خوبی گفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.