صادقانه بخام بهت بگم همه توفشارن چه شوهرشون کارگر کارخونه باشه چه کارخونه دار چون همه باتوجه به درامدو سطح زندگیشون توقعاتشون فرق میکنه و باتوجه به این گرونی ها و بلاتکلیفی ها روزبروزم بدتر شده که بهتر نشده
هرکسی نسبت به حقوق همسرش پول توو جیبی دریافت میکنه، همه چییییز متفاوته. خودتو با کسی مقایسه نکن
من همسرم ماهی ۳۵ میگیره، ۵تومن برای منه ک هیچی هم نمیکنه. ولی چه میشه کرد اوضاع میعشت خرابه جانم...
والله من خرجی نمیگیرم اصلا
خرید خونه رو میکنیم بعدش کارت دست من میمونه چیزی لازم داشته باشم میگیرم و لیزر والسلام
اخه نمیشه مقایسه کنی که یکی سی تومن حقوقشه خونه از خودشه خرجشون زیاد نیست ماهی بیست تومنشو میده زنش یکی حقوقش میره برا اجاره خونه به زنش پنج تومن میده
من یارانه رو میده ی موقع هم پونصد تومن ی تومن میگیرم ی موقع همونه فقط
گاهی م چیزی بخوام پول داشته باش میخرم نداشته باشع از کارت خودم میخرم
من شوهرم حقوقش ۲۵ تومنه ۲۰ تومن رو میریزه ب کارت من چنتا قسط دارم اجاره خونه قرعه کشی و... ته تهش دوسه تومن بیشتر واسم نمیمونه😢
شوهرمن توشرکته حقوقش کمه اماخب خودم مدیریت میکنم دست خودمع
عزیزم این مورد آدم تا آدم و زندگی تا زندگی خیلی متفاوته و اصلا قابل مقایسه نیست
کلا بعضی ها درآمدشون بالاست و هزینه هاشون هم بالاست
بعضی مستاجرن کلی از درآمدشون میره واسه اجاره خونه
یا مثلا قسط وام و ....
همسر من شغلش آزاده و دقیقا درآمدش مشخص نیست شاید بین ۲۵ تا ۳۵ یا بیشتر
ولی تازگی اجاره خونه نمیدیم و کلا رهن کردیم خونمونو
ولی در عوض قسط زیاد داریم
هزینه خوردو خوراک که خیلی زیاد شده همه چیز چند برابر شده
اما من کلا خودم هم درآمد نه چندان زیاد دارم خیلی از خودمم هم خرج میکنم نهایتا چند هفته یکبار یه دو سه تومنی میزنه به کارتم که خوب در قبال اونچه خرج کردم خیلی کمتره. ولی کلا توقع ام ازش زیاد نیست چون میدونم نه که میخواد نده نداره که بده. و این خیلی با هم فرق میکنه
شوهرم تقریبا بین۲۰تا۳۰درامد داره بهم پول توجیبی نمیده بعد از اونجایی که یع مدت مریض مو پول دوا دکترم زیاده چیزی نمیخام
ماهی 45تومن حقوق ثابت داره کشاورزی ام میکنه در کنارش که سالی 300یا 400میلیونم از اونجا میاره ،بنده خدا خیلی بفکر زندگیه
شوهرم واسه من ماهی سه تومن میرزه به اضافه کارت یارانه که دستمه سرجمع میشه 4تومن .بعضی وقتا تموم میکنم بازم سه تومن میزنه وسط ماه بعضی وقتاام میبینی دو ماه هیچی خرج نکردم میمونه ته حسابم ،من راضییم کم نمیزاره
خودمم خیلی قر و فری نیستم که خرج ناخون و مژه و لیزر داشته باشم🤪
ماهی ۴۵ تومن الان که بار نیست اون موقع بیشتر درمیآورد ،،ما قسطی چیزی نداریم کارت هم دست خودشه ولی هروقت بخوام کارت بهم میده
همسرم کارمند راه آهن بود تا اون موقع خوب بود از آبان تعدیل شد و با تاکسی مسافر کشی میکرد یهو زندگیم زیر و رو شد از همون موقع ها هیچی بهم نداده حتی واسه خرید عید خودم و بچه ها،تنبل شده چند روزی بکبار سرکار میره خیلی خستم خیلی😭😭😔😔
در حال حاضر صفر تومان🤣🤣🤣
درآمدشوهرم دوتا شغل باهم ۴۰تومن میشه خداییش چیز پنهانی ازهم نداریم اصلا حقوقش واریز میکنه حساب من؛ من قسط ها رو میدم ومدیریت میکنم وبرای خودم ازاون پول ۳تومنش مال خودمه
اصلا چیزی اضاف نمیونه بیشتر بهم بده
بعد شاغلم نیستم موقعیت کارم جور شد شوهرم گفت به بچه ها رسیدگی کنه واجب تر تا کار بیرون
گلی نزدیک ۴۰درآمد داره اما ۲۷میریزه توکارتم من اقساط بانک قسطا رو بدم هرچی میمونه مال خودم گاهی ۵و۶تومن میمونه یه وقتایی هیچی😂که کاسه گدایم همش دستمه😊
من شوهرم شغلش آزاده اصلا معلوم نیست چقدر درمیاره
منم اکثرا هرچی بخوام قسطی میارم خودش قسطارو میده
من شوهرم دور و بر ۲۵ میگیره ماهی یه تومن میده به من خدایی هرچی هم بخام میگیره اینم برا کرایه تاکسی و اینترنت و ...... یبار با بچه میرم بیرون اینا
ماهی ۳۰ تومان درآمد داره ماهی ۱۰ تومان بهم میده اما اگه یه ماهی خودم پول داشته باشم دیگه ازش نمیگیرم
درآمدش نهایت ۳۰ تومنه هیچی هم بهم نمیده😏😏
خودم شاغلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.