۵ پاسخ

من پسرمو اونجا زایمان کردم خیلی راضیم عالی بودن

عالیه از هر نظر من دخترمو انجا زایمان کردم

من مهراد زایمان کردم خیلی خوب بود نه فقط زایمان کل دوران بارداریم و دکترم آقای مصباح

عالیه

یکی از دوستام اونجا زایمان کرده راضی بود
البته اون همسرش از پرسنل بیمارستانه

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙👶🏻مُعجِزِه زِندِگیم✨ مامان آرسام💙👶🏻مُعجِزِه زِندِگیم✨ ۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری