۱۱ پاسخ

اره پسر منم ۲۰ بود شب اول تاصبح شد ۱۲

دختر منم دو روز تو دستگاهه

اره بابا من ۱۷.۱۹بود اومد پایین

اره برای پسر منم دوازده بود دوروز گذاشتم توی دستگاه شد ده یه قطره هم دکتر داده بود هشت ساعتی میدادمش که دفعش زیاد بشه تند تند هم بهش شیر میدادم هرروز هم با عرق شاهتره بدنش ماساژ میدادم که خنک بشه
سعی کن لباس گرم زیاد براش نپوشونی خونه رو هم گرم نگه نداری خوب میشه

اره پسر منم زردیش ۱۲ بود دو روز دستگاه گذاشتم اومد رو ۵

دستگاه نمیخواست ۱۲ که

آره زیاد بزارش زیرش بمونه پسر من ۱۴ بود ت دو روز اومد رو ۱۰

بله عزیزم من خواهرزادم زردیش 17بود دو شب گذاشت خوب شد

اره عزیزم گندم منم زردیش 12بود 2روز زیر دستگاه بود خوب شد فقط زود زود بهش شیر بده

بله میشه زردی ۱۲ اصلا دستگاه نمیخواد شیر بخوره زیاد پی پی و جیش کنه میاد پایین اگه شیر خودتون کافی نیست شیر خشک بدین پسر من ۱۲/۵ بود دکتر گفت دستگاه نمیخواد فقط شیر زیاد بخوره پی پی کنه اومد پایین خداروشکر آخرین بار روی ۶/۵ بود

انشالله بشه نگران نباش من پسرم 24ساعت بود بعدشم دکتر تا 2روز گفت قرص بده

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی