دخترم 5سالو نیم باید واکسن سرخک بزنه درد داره؟

۲ پاسخ

اصلا من دخترموبا بابام فرستادم رفت واکسنشوزد آوردش

دخترم صب بردم يكم گريه كرد ساكت شد تب واينا هم نمياره نترس

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی