۴ پاسخ

عزیزم دختر منم همینجوری بود
کمکی رو شرو کردم بدترشد
دکتر بردم قرص باکلوفن شرو کرد بهتر شد
هنوزم ک نزدیک ۱ماهو نیمشه باشیرنخوردنش مشکل دارم
رفلاکسش هست آلرژیشم هست

واقعا ماهایی که بچه هامون شیر نمیخورن خیلی گناه داریم🥲

سلام عزیزم منم تقریبا یک ماهه اینطور شده الان دو سه روز دارم با قطره چکان کوچک مال شربت ها و قاشق چای خوری میدم بهش بلکه روزی ۶۰ سی سی بخوره 😭😭

وقتی منگ خواب شده بهش بده نه وقتی کامل خوابه
هر سه ساعت یبار بهش بده
توی شیرش یگم شیره انگور یا نبات سفید بنداز

سوال های مرتبط