بچه منم نداره
بله پسرمن یک سال ویک ماهش بود دندون درآورد، ولی دیگه همرو داره پشت هم درمیاره، سعی کن پودر سنجد بهش بدی، خیلی تاثیر داره
عزیزم طبیعیه نگران نباش.
پسر منم تا ده ماهگی درنیوورد بود ولی خیلی اذیت بود دیگه بردمش دکتر یه دارو نوشت از ده ماهگی تا یک سالگی شیش تا دندون درآورد . اسم داروشم استئوکر بود با نظر دکترش بهش بده خیلی تاثیر داره
دکتر میگه کلا یه قانون داریم اونم اینکه تا ۳ سالگی ۲۰ تا دندون دربیاره
یکی زودتر درمیاره یکی دیرتر
آره بابا دختر منم یکسالشه نداره هنوز تا دوسالگی وقت دارن درمیاره نگران نباش
شنیدم تا 15 ماه طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.