خوبیه بچه شیربه شیرفقط اینه که باهم بازی میکنن

تصویر
۵ پاسخ

هزارماشاالله بهشون خدا نگهدارشون باشه

والا بچه هایه من ۳ سال فاصله دارن الان ۲ ساعته دعواست

من و داداشم شیر به شیر به بودیم فقط کم مونده بود چاقو کشی کنیم رو هم🤣😂

خوبه بازی میکنن من هرچی دیدم به قصد کشت دعوا میکنن باهم

برا منم فقط گیس و گیس کشی😅

سوال های مرتبط

مامان نازدونه♥️ مامان نازدونه♥️ ۹ ماهگی