سلام رو لب پسرم این دونه ی سفید زده برا چیه ؟

تصویر
۷ پاسخ

پیش کدوم دکتر میبریش؟

من ۱ سی‌سی میدم
چون کل دهنش پسرم گرفته

برفک عزیزم ده قطره یه طرف دهن ده قطره یه طرف دیگ

این برفکه

برفک دهانه

اگه دست کشیدی نرفت،متاسفانه برفک زده،زودتر نیستاتین بگیر واسش بزن تا کل دهنش نگیره

شیره دست بزن ببین می‌ره

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان شازده پسر👑 مامان شازده پسر👑 ۱۶ ماهگی