نگران نباش دارو میزنن انشالله رفع میشه
انشاءالله که چیزی نیس عزیزم نگران نشو
توکل بخدا ان شاالله که به موقه زایمان می کنی
انشالله چیزی نیست
الهی هیچی نیست و زودی برمی گردی خونه عزیزم🙏🏻
عزیزم نگران نباش هر انقباضی به معنی زایمان زودرس نیست
اگه لکه بینی خونریزی نداری نگران نباش
احتمالا دکتر بهتون قرص ایزوکسوپرین میده این دارو برای رفع انقباض هستش
انشالله خیره میری سونو میشی صدای قلبشو گوش میدی خیالت راحت میشه
نه نترس ان شاالله چیزی نمیشه با دارو کنترل میکنن
انشالله سعی سلامت ب موقع ب دنیا میاد بد ب دلت را ند صلوات بفرست .بسپار ب خدا خودش ک نگهدار نینیت باشه گلم
انشالا که چیزی نمیشه عزیزم
ن خیالت راحت چیزی نمیشه لازم باشه بستری میکنن دارو اینا میدن ک لازم ب زایمان نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.