دارن میرم بیمارستان تو رو خدا دعا کنید برا بچم 😭😭😭

۱۷ پاسخ

چرا مگه چي شده؟ايشالا كه همه چي خوب باشه

چیشدی خوبی؟

ان شاءالله خیره عزیزم

چیشده

خیره انشاالله🫠💕

چی شد نگرانیم بیا خبری بده

انشالله بسلامتی عزیزم

چیشده

ایشالاح سالممم باشههعهههه

انشالله که همچی خوبه عزیزم

چرا شما چی شدید خیره عزیزم نگران نباش

نگران نباش انشالله که مشکلی نباشه
من یکیو میشناسم تو هفته ی شما هم فانلینگ شد دهانه رحمش باز شد هم کیسه آبش نشتی داشت با دارو و سرم و بستری شدن الان رسیده به هفته ۳۵

ان شاالله که هیچی نیست عزیزم

چرا عزیزم چیشده ؟؟
نگران نباش ان شاءالله بسلامت و سر وقت به دنیا بیاد و سالم باشه

عزیزم ایشالله ک چیزی نیس

چی شده گلم انشالله ب سلامتی برگردین دوتاتون

انشالله ک سروقت ب دنیا بیاد بحق علی

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا😍🩷 مامان معجزه خدا😍🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری