۶ پاسخ

مامانم سه سال پیش سزارین شد پیشش خیلی ازش راضی بود
تو این یکی دو سال اخیر هم چندتا از دوستامون پیشش بودن اونا هم خیبی از کارش راضی بودن
خودمم الان زیر نظرشم هم خیلی با حوصله‌ست هم اخلاقش خیلی خوبه
سزارین اول هم ۲۵ و سزارین دوم ۱۵ میگیره ۱۰ روز پیش پرسیدم

فعال پور هم شنیدم دستش سبکه

نظری خیلی خوبه اما فک نکنم عمل کنه دیکه

غواص محشره من پیش اون عمل کردم

زایمان اولم پیشش بودم ۹سال پیش راضی بودم اخلاقشم خوبه

نظری کلا تعریفشو زیاد میدن میگن دکتر خیلی خوبیه من تجربه ندارم پیشش صرفا تعریفشو از خیلی ها شنیدم
ولی گرون تر از بقیه دکتر میگیره فکر کنم
غواص دکتر خوبیه اون امسال ۵۰ میگیره

سوال های مرتبط

مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نونو مامان نونو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حوریا مامان حوریا روزهای ابتدایی تولد