مولتی پدیابست بگیرم؟ خوبه؟

۵ پاسخ

بله عزیزم عالیه👍🏻

ویواکیدز بهتره بنظرم خوش خوراکه پدیا بست غلیظه پسرم نخورد

ویواکیدز خوشمزه تره😍

اره من راضیم ازهمون اول پدیابست میدم

بنظر من خیلی خوبه من همیشه پدیا بست دادم به دخترم از بدو تولد آد پدیابست الانم که مولتی ویتامینش✅

سوال های مرتبط