وای دختر منم تقریبا یکماه پیش اینجور شد خارش شدید داشت دوبار متخصص اطفال بردم خوب نشد آخر بردم متخصص پوست گفت ویروسه ی پماد دست ساز و چندتا لوسیون وشامپو داد زدم همون شب اول آروم شد دکتر گفت بعد از این پوسته ومیدهنترسید یعنی خوب میشه ک پوسته زد بدنش بعد پوستش مثل پای پسرشما شد انگار پوست دست و پاش کنده شده بود الان خداروهزاران مرتبه شکر خوب خوب شده.
یه مشکل پوستیه ببر دکتر پوست من چند سال تو بچگی درگیر بودم به خاک حساسیت داشتم هم دستام هم پاهام
دمپایی و کفش چ جنسی پاشه؟از این پلاستیکیا نباشه،ببردکتر جوراب بپوشون
پسرخاله من اینجور میشد تا چن سال هم ادامه داشت نمیدونم چجور خوب شد
ولی اگزما بودهمش جوراب میپوشوندن و چرب میکردن البته دکتر پماد میدادا
پوستش چقدددددد خشکههههههه فک کنم ویتامین Dب شدت کمه،حالا حتما ببر دکتر
اگه فقط دونه میموند میشد گفت ویروس دست پا دهان ولی اینکه ترک خورده ادم رو دچار تردید می کنه
عزیزم بهتره دکتر ببینه چون فکر نمیکنم این برای همه پیش اومده باشه اینجا مامانا دکتر نیستن هرکی یه چیزی میگه بدتر گیج میشی
انگار خشکه
توخونه جوراب کن پاش یا یه جفت دمپایی تمیز پاش کن برا تو خونه
حیاط دارین؟
نرم کننده هم بزن
حتما دکتر ببر
ببرش دکتر
عزیزم حتما ببر دکتر اینجوری نمیشه فهمید از چیه خدایی نکرده جاهای دیگشم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.