۹ پاسخ

بله چند ماهی میشه

دوهفته اس ک میره

نه پولش ندازم😢

بله از شهریور سال قبل میرفت و خیلی راضی بودم ،جنگ که شد تعطیل شد ، ولی از خرداد ماه حتما ثبت نام میکنم

ار مهر اره اگ مجازی نشه بخاطر این ویرووسه

باز نیس ک

قبل جنگ که میرفت و عالی بود
فعلا که مهدا باز نشدن

دوست دارم بفرستم کلاسی چیزی
ولی میترسم نمونه

اگه اوضاع اوکی باشه از مهر میفرستم اخه خیلی وابسته ست میخوام وابستگیش کم بشه

سوال های مرتبط