۴ پاسخ

بچه ای ک شیشه میخوره از سه ماهگی دیگه سینه نمیگیره منم همینجوری بودم ولی دیگه شیردوش برقی گرفتم میدوشم و با شیشه بهش میدم بخازر اینکه جریان شیر کم نشه هم وقتی خوابه سینه رو میدم بخوره

منم کمکی میدادم اولاش ک سینم رگ میکردمیخورداونم فقط شباک ک ازخواب بیدارمیشدروزافقط جیغ میزدخودش میکشیدعقب دیدم اذیت میشه دیگ ندادم بهش

مال منم این طوری میکرد تا4ماهش شد دیگه فرق بین سینوسیشه فهمید نمیخور خیلی اذیت میکرد منم نمیدم شیشه رو

شما کمکی چی ب بچت میدی؟؟
فک کنم چون تند تند مثل شیشه نمیاد تو دهنش یدش میاد

سوال های مرتبط