بی بی چکا مثبت کاذب زیاد دارن. منم بی بیم یبار مثبت شد ولی آزمایشم منفی شد و فرداش پریود شدم
چقده خونریزیت
ببین ازمایش بده شاید لکبینی باشه تو بارداری
منم همین بودم هیچی دقیق تر از ازمایش خون نیست
ان شاالله که باردار هستی عزیزم
منم این ماه تماااام علائم بارداری رو داشتم
کمردرد،دل درد،درد سینه،ترشح سفید،معده درد،تهوع،سوزن سوزن شدن دور ناف
امروز موعدمه و از صب لکه دارم میبینم😔
خطش خیلی واضح بود
الان عکسشو میزارم
یا لکه بینیه یا شیمیایی بوده
بیبی چک کامل مثبت بود ولی
به نظرم ضرر نداره آزمایش بدی!
لعنت به پریودی😭
پریود شدم🥲🥲
نکنه لکه بینی هس شاید پریود نیس
منم تست زدم هاله کمرنگ انداخت ی ساعت بعدش لکه بینی دارم
نمیدونم چی ب چیه
پریود شدی یا فقط لکه؟
پریود شدی یا لانه گزینی کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.