گفته همه چیت اوکی باشه ۳۷ ولی من زودتر میخوام😅انگار دست منه
اصلا دوقلویی تاریخ نداره دکترم میگه هر لحظه ممکنه مشکلی پیش بیاد سزارین کنن
من هنوز در مورد تاریخ زایمان با دکترم حرف نزدم، ولی دلم میخواد تا ۳۸ هفته نگه دارم، یعنی نمیشه؟ حتما باید دوقلو رو زودتر زایمان کرد؟
ب منم گفته ۳۶هفتگی
به من گفته تو ۳۷ هفته یعنی میزارم ۳۶ پر بشه بعد دوسه روزی هماز ۳۷ بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.