خانما از چند هفته باید کلاس های بارداری بریم

۴ پاسخ

بهداشت معرفیت میکنه بیمارستان یا یه مرکز بهداشتی که داشته باشه ماارو معرفی کردن هردوتاش داشتن خودمون رفتیم مرکز بهداشته رایگان هم بود خیییلی هم عالی بود من حتی جدا با ماما خصوصی هم کلاس رفتم عالی بود

ما از ۲۶ هفتگی رفته بودیم

من ۳ هفته آخر ورزش کردم

بیمارستان های دولتی عموما دارند
من میرم رایگان هم هست
حتی نخوای اونجا هم زایمان کنی کاری ندارن کلاسمونو میریم

سوال های مرتبط

مامان فرهان🫐🍭 مامان فرهان🫐🍭 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۵ ماهگی
مامان 🩵الوین خان 🩵 مامان 🩵الوین خان 🩵 ۳ ماهگی