۵ پاسخ

از ۲۰ هفته میگن بیاین ولی من نرفتم

به من گفت از ۲۰ هفته ولی نرفتم حوصلم نمیشه

از هفته ۲۰

من سر دخترم رفتم سر دومی هم منتظرم برم زودتر خیلی خوب بود
هم ورزش هم مطالب آموزنده
از طرف بهداشت رفتم بیمارستان فرقانی رایگانم بود

من از بیست هفته شروع کردم تا آخر بارداری هست

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرهان🫐🍭 مامان فرهان🫐🍭 هفته سی‌وهفتم بارداری