۸ پاسخ

+989034355275

ممنون گلم

فک کنم دیررررر باشه

تا هفته ۳۶ استراحت مطلقم

برای زایمان همون هفته هاس ۳۶.۳۷

نه خیلی دیرهه الان شما باید رفته باشی

دیره عزیزم

دیره گلم ، از ۲۰ شروع میشه. ولی بخوای برای روز زایمان آمادگی داشته باشی من یه پیچ دارم از ۳۶ هفته میتونی انجام بدی اون حرکات رو

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان فرهان🫐🍭 مامان فرهان🫐🍭 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد