کلاس آمادگی برای زایمان کسی میره از چند هفتگی باید رفت

۱۲ پاسخ

آره من از 30 هفته میرم

من الان دو هفته اس
کلاس آمادگی زایمان دارم آنلاین خوبه
اطلاعات خوبی میدن

من از ۲۰هفتگی میرم

من تو هفته های شما رفتم تو ۸ماه انقباضم شروع شد زود نرو تا دکترت بهت بگه ۳۶هفته خوبه ورزش

گفتن از ۲۰ هفته ولی من نرفتم

من این یکشنبه اولین جلسمو رفتم

ن والا
هی میخاد راجب زایمان طبیعی بگه
حوصله ندارم

من ک حوصله ندارم 😅
سر اولی نرفتم
یر دومی هم نمیرم😅

من تنبلیم میشه برم

منکه نرفتم 😂حوصله ندارم

از ۲۰ هفتگی میرن

من میرم دیگه از ۲۲ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری