آره من از 30 هفته میرم
من الان دو هفته اس
کلاس آمادگی زایمان دارم آنلاین خوبه
اطلاعات خوبی میدن
من از ۲۰هفتگی میرم
من تو هفته های شما رفتم تو ۸ماه انقباضم شروع شد زود نرو تا دکترت بهت بگه ۳۶هفته خوبه ورزش
گفتن از ۲۰ هفته ولی من نرفتم
من این یکشنبه اولین جلسمو رفتم
ن والا
هی میخاد راجب زایمان طبیعی بگه
حوصله ندارم
من ک حوصله ندارم 😅
سر اولی نرفتم
یر دومی هم نمیرم😅
من تنبلیم میشه برم
منکه نرفتم 😂حوصله ندارم
از ۲۰ هفتگی میرن
من میرم دیگه از ۲۲ هفتگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.