عزیزم حتما نباید آوای خاصی در بیارن همین ک آآآآ اوووو یا آواهای دیگه در میارن اوکیه
و اینکه الان جدیدا صداش میزنه واکنش نمیده یا کلا نمیداد؟
چون تو این سن دیگه باید به صداها واکنش بدن و بچرخن سمت صدا
در مورد غلت هم دیر نشده بچه ها باهم فرق میکنن باهاش بازی کم تمرین کن میچرخه
من از هر طرف خونه صداش بزنم سرشو برمیگردونه طرفم
بخدا 20 روزش شاید هم کمتر هم آغو میگفت هم هو هو بعضی وقتا صدا گِ هم میدع
بنظرم ببرش تست
عزیزم طبیعیه خیلی کوچیکه بعضی ها زودتر به حرف درمیان
زوده خیلی عجله نکن
هیچ صدایی درنمیاره؟؟مثلا اووووو ، آووووو ، هووووووم ، اینا رو هم نمیگه!؟
دختر منم صداش میکنم نگام نمیکنه اصلا 🥹😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.