۴ پاسخ

اصلابهش دست نزن خودش کم‌کم کوچولومیشه ازبین میره

برا دختر منم اونجوری شده بود حتی دکتر هم بردم ولی بعد یه ماه کلا درست شد نگران نباش

کمپرس گرم اگه روز دومه

یعنی بعد واکسن یک سالگی یکی دیگه هم باید بزنه

سوال های مرتبط

مامان زنبور ،امیرعلی مامان زنبور ،امیرعلی ۲ سالگی