خانما ترشح خیلی کم ی قطره از سینه تو هفته من طبیعیه؟ک

۵ پاسخ

اره ولی دستش نزنی.

من یه دو بار سینمو فشار دادم آب آمد😅😁

اره منم دارم ولی دستش نزن

اره بابا من از ۲۷ هفتگی دارم حتی چند بار لباسم خیس شده

اره عزیزم طبیعیه من از ۲۶ هفته اینجوری شدم

سوال های مرتبط

مامان آریانا 👧🏻💗 مامان آریانا 👧🏻💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۰ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین هفته سی‌وهفتم بارداری