۴ پاسخ

ولا من ی مادر روانی دیونه و پرخاش گر شدم بعضی وقتا از پستش خودمو میزنم 🤯

بچه ها منم همینقدر رو روانن

هرسنی دغدغه خودشو داره پس هیچ وقت آسایش نداریم😉

منم دیگه مغزم رفته

سوال های مرتبط