سلام خانوما

الان رفتم سنو رشت ۱۴۰۰بود دکتر گفت وزنش کمه🤔🤔

۱۸ پاسخ

بومن 28هفته و 3روژ 1121 بو دکتر کوتی زور عالیه

عکس سنورو میزارم نگاه کنید بعد من طبق انتی ۲۸ هفته دوروز

تصویر

کی گفته😐😐😐
تازه وزنش عالیه اصلا نگران نباش
مال من حداقل ۵۰۰ گرم از شما کمتر بود دکتر گفت خوبه

سی هفته هفته پیش رفتم ۱۳٠٠کیلو ۲٠٠گرم کمه با این ک کمله دکتر گف خوبه نرماله

نه اتفاقاخوبه

من دقیقا روز ۲۸ هفته رفتم ۱۱۰۰ بود دکتر گفت ۱۰۰ گرم کمه

چ دکتر خنگی
خیلی عالیه

ببین وزنش خیلی خوبه که

تصویر

من یک و سیصد بودم گفت خوبه

واا خوبه که من ک تازه کمتربود گف خوبه که 🫠پس من دیگه خیلی کمه

چقدر دکترت توقعش بالاس😂خوبه دیگ ۱۴۰۰ منم ۲۸ هفته و ۲ روز رفتم ۱۳۰۰ بود گفتن خوبه

وا خوبه که من ۳۰ هفته ۱۳۰۰ بودم دکترم گفت خوبه 🤣

دکترت حالش خوشه؟؟؟؟
من چک کردم طبق جدول خیلیم خوبه وزنش

چوی کن چ دکترک اتفاقا زوریش عالیه

اضافیم هس😂

عالیه که

واسه این هفته خوبه که

۲۸ هفته ۲روزم

سوال های مرتبط