چه ربطی داره؟؟
من از اول گیگوز دادم به بچم به شدت راضیم هم وزن دهیش خوبه هم سبکه بچه دل درد نمیشه هم خوشمزست
بچه منم یبوست نداشت و این شیزو دادم
خیلیم خوبه
وزنگیریشیم خیلی خوبه
منم گیگوز میدم عالیه اصلا دل درد نداره وزن گیری عالی دختر با وزن ۲۵۰۰ دنیا اومد بعد ی ماه دادم الان نزدیک ۷ کیلو شده خداروشکر من کمکی میدم🥰🥰
....😙😙😙😙
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.