۴ پاسخ

چه ربطی داره؟؟
من از اول گیگوز دادم به بچم به شدت راضیم هم وزن دهیش خوبه هم سبکه بچه دل درد نمیشه هم خوشمزست

بچه منم یبوست نداشت و این شیزو دادم
خیلیم خوبه
وزنگیریشیم خیلی خوبه

منم گیگوز میدم عالیه اصلا دل درد نداره وزن گیری عالی دختر با وزن ۲۵۰۰ دنیا اومد بعد ی ماه دادم الان نزدیک ۷ کیلو شده خداروشکر من کمکی میدم🥰🥰

....😙😙😙😙

سوال های مرتبط