خانوما پوشک سایز ۱ چندتا استفاپده میشه بنظرتون؟؟

تصویر
۵ پاسخ

من فعلأدوتابسته 40تایی ویه بسته 20تایی خریدم سایز1سایزصفرنخریدم چون اکثرأبرای بچه های نارس استفاده میشه

برای من که ۶ تا مصرف شد دیگه آخرای بسته ۶ اینم ببندم واسش میرم رو ۲ ، ولی بچه درشت تر باشه کمتر ولی حداقل ۳،۴ بسته رو بگیر

بستگی به رشد و وزن بچه داره. من بچه هام بالای 3800 بودن ، سایز صفر نخریدم اصلا چون کوچیکه به نظرم ، سایز یک گرفتم ، روزای اولم هی تند تند باید عوض کنی چون شکمشون هی کار میکنه ، دو سه تا حالا میخوای بخر

همش ب رشد بچه بستگی داره
ولی ۴بسته رو در نظر بگیر

سایز ۰ یک یا دو بسته، سایز ۱ سه تا چهار بسته، سایز ۲ دو بسته کافیه، بعدش می‌ره رو سایز ۳

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری