من فعلأدوتابسته 40تایی ویه بسته 20تایی خریدم سایز1سایزصفرنخریدم چون اکثرأبرای بچه های نارس استفاده میشه
برای من که ۶ تا مصرف شد دیگه آخرای بسته ۶ اینم ببندم واسش میرم رو ۲ ، ولی بچه درشت تر باشه کمتر ولی حداقل ۳،۴ بسته رو بگیر
بستگی به رشد و وزن بچه داره. من بچه هام بالای 3800 بودن ، سایز صفر نخریدم اصلا چون کوچیکه به نظرم ، سایز یک گرفتم ، روزای اولم هی تند تند باید عوض کنی چون شکمشون هی کار میکنه ، دو سه تا حالا میخوای بخر
همش ب رشد بچه بستگی داره
ولی ۴بسته رو در نظر بگیر
سایز ۰ یک یا دو بسته، سایز ۱ سه تا چهار بسته، سایز ۲ دو بسته کافیه، بعدش میره رو سایز ۳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.