۲ پاسخ

مبارک باشه عزیزم❤️برای کوچولو یه پیراهن نیم استین و شلوارک لش ک ست هم باشن و ب نظرم سه تاییتون ست کنین خیلی قشنگ میشه❤️

ما چون میخایم بیلر بپوشونیم به پسرم.یه شومیز سفید و شلوار جین خریدم بپوشم .همسرمم تیشرت سفید وشلوارجین و کتونی جمعس تولد پسرم

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولوم🤭 مامان دنیز کوچولوم🤭 ۲ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۵ ماهگی
مامان پناه من 🫀🥺✨ مامان پناه من 🫀🥺✨ ۱۴ ماهگی