ای جاااانمممم😍😍😍😍
سبکه واکسن ش و استامینوفن نمی خواد
ولی ممکنه بعد از چندروز تب کنه
تولدیکسالگیش مبارک باشه عزیزم.ماشاالله بهش.ان شاالله ک اذیت نشه.قدووزنش چقدبود؟
🍓🍒🍓🍒🍓🍒🍓
امروز توی کانال روبیکا، نکاتی برای بچههای بدغذا گفتیم. اگر کوچولوت خیلی علاقهای به غذا نداره، عضو کانال شو تا کلی ایده جدید یاد بگیری. کانال روبیکا
@kodaakeman
مبارک واکسن یه سالگی اصلا درد نداره تب نداشت
فقط نون برنجی ها🥲دلم خواست من عاشق نون برنجی ام
اصلا هیچی نیست خیلی سبک و راحت هستش
سبکه انشالله اذیت نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.