۸ پاسخ

ای جاااانمممم😍😍😍😍

سبکه واکسن ش و استامینوفن نمی خواد
ولی ممکنه بعد از چندروز تب کنه

تولدیکسالگیش مبارک باشه عزیزم.ماشاالله بهش.ان شاالله ک اذیت نشه.قدووزنش چقدبود؟

🍓🍒🍓🍒🍓🍒🍓
امروز توی کانال روبیکا، نکاتی برای بچه‌های بدغذا گفتیم. اگر کوچولوت خیلی علاقه‌ای به غذا نداره، عضو کانال شو تا کلی ایده جدید یاد بگیری. کانال روبیکا
@kodaakeman

مبارک واکسن یه سالگی اصلا درد نداره تب نداشت

فقط نون برنجی ها🥲دلم خواست من عاشق نون برنجی ام

اصلا هیچی نیست خیلی سبک و راحت هستش

سبکه انشالله اذیت نمیشه

سوال های مرتبط

مامان چال چالي💙 مامان چال چالي💙 ۱ سالگی
مامان 🦪🎀🥺ραиαн مامان 🦪🎀🥺ραиαн ۱ سالگی