۲ پاسخ

فک نکنم کسی بدون زیرمیزی کاری انجام بده حتی بیمارستان امیر🤦🏻‍♀️(حداقل من تا حالا نشنیدم)
مگر اینکه اورژانسی بشی...

جورابلو توی سینا از من نگرفت

سوال های مرتبط