۹ پاسخ

ببخشید اگه نخوایم بدیم مشکلی پیش میاد ؟؟ یعنی تو بیمارستان به مشکل می‌خوریم و دکتر خوب نمیاد برامون؟

۱۵ تومن دکتر میگیره
۳۰تومن هم بیمارستان

من نیم سکه گرفت 🫤

نه بیمارستان فقط ۳۵

دکتر من نمیگیره فقط هزینه ی بیمارستانو باید بدم

آره همه میگیرن اینجا بعضیا سکه میگیرن

۱۰تومن دکتر.۳۵بیمارستان

ارع خودش جدا ۱۰تومن

۱۵تومن دکتر بیمارستان خودش هم۱۸میگیره

بیمارستان جیرفت

سوال های مرتبط

مامان نانا
🫀👶🏻 مامان نانا 🫀👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری