۱۸ پاسخ

۱۲ تومن

۱۰ ملیون زیر میزی دادم ۱۰۰ هم هزینه بیمارستان

۱۵ تومان

به من گفتن ۲۵ دستمزد و ۲۵ هم زیر میزی
بیمارستان رو نمی‌دونم

گفته ۱۵ـ۲۰ تومن

چقدرخوب گرفتن ازتون اختیاری دکترمن براتجباری۱۰میلیون گرفت

20تومن

من ۳۰ تومن قبل از عید البته

برای من ده تومن دکتر ،بیمارستان خصوصی رفتم هزینه بیمارستان با زیرمیزی۲۸تومن شد،همه چیز عالی بود

من قبل عید 8 تومن دادم

بین ۸ تا ۱۲ تومن

به من گفته ۱۰تومان خودم ۴۵بیمارستان خصوصی

۱۵ گفته

۲۰تومن

هیچی ولی فقط بیمارستان خصوصی میره

۱۵ الی ۲۰ گفته بهم

من گفته ۱۵
اما فعلا ندادم

۳۵ تومن با تخفیف گرفت

سوال های مرتبط